Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

سلام. من MJ Sarvariyan هستم. دانشجوی بازیسازی در دانشگاه دنیا. AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) قراره رسما من رو از سمت دانشجوی بازیسازی به بازیساز تازه کار ارتقا بده. درواقع اولین بازی کامل و منتشر شده ی من خواهد بود.
پس به سوی ماجراجویی تا سرحد مرگ.

بایگانی

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 سلام.

چیزی که خواهید خواند یه لیست کوتاه از چیزایی هست که در مرحله ی اول برنامه ی کاری طراحی خواهند شد.

1. جزییات اصلی شخصیت اصلی بازی

2. اسلحه های تهاجمی بازی

3. اسلحه های تدافعی بازی

4. سم ها

5. جادو ها

6. اشیا (آیتم ها) ی ویژه

7. صفحه ی شخصی سازی شخصیت

8. پویانمایی (انیمیشن) های مربوط به هرآنچه بالا خواندید

9. و البته نوشتن مکانیک و خصوصیات اسلحه ها و اشیا

  • MJ Sarvariyan
  • ۰
  • ۰

دشنه، تا 1 چهارم خونه. (خونگر) (خنجر)

قمه، تا 1 و نیم خونه. (شمشیر کوتاه)

شمشیر، تا 2 خونه.

نیزه، 3 تا 4 خونه.

اندازه ی پیشفرض هر خانه 100 در 100 پیکسل میباشد.

http://bayanbox.ir/view/6287729502733128920/11-0%DB%B1.png

  • MJ Sarvariyan
  • ۰
  • ۰

یادداشت 1

سلام.
با توجه به این که (فعلا) برنامه ام اینه که بازی رو تنهایی بسازم لازمه که مهارت های بیشتری داشته باشم. کمی کمال گرایانه است ولی کاری هست که فعلا بنظرم میاد لازمه انجامش بدم. این روزا دارم روی یادگیری کرل پینتر تمرکز میکنم. واقعا نرم افزار فوق العاده ای هست. برای طراحی های اولیه میخوام ازش استفاده کنم.
  • MJ Sarvariyan
  • ۰
  • ۰

تشکیل تیم

http://promakers.ir/showthread.php?tid=13969
سلام دوستان.
به دنبال یکسری دوست هستم برای ساخت بازی. فقط دنبال ایجاد یک گروه کوچیک هستم. اول بزارین خودم رو معرفی کنم.

من MJ Sarvariyan هستم طراح 2D و ازطراحی بازی (Game Design) هم کمی سردر میارم. در ایده پردازی و طراحی گیم پلی هم مهارت خوبی دارم.

بیشتر دنبال برنامه نویس (ترجیها C++) و انجین کار (تقریبا هرچی)، گرافیست، دیزاینر و طراح مراحل هستم ولی هرکی که به بازی سازی علاقه مند باشه و بتونه کوچک ترین کمکی کنه خوش حال میشم به ما بپیونده. (صدا، داستان، نویسنده و هرکاری)
تنها شرطی وجود داره اینه که یا تهران باشه ویا حداقل بتونه هرچند وقت بیاد تهران که گروه دور هم جمع بشن.

برای شروع، طراحی یه بازی 2 بعدی رو به نام AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) رو شروع کردم. سبک اصلی بازی نقش آفرینی (RPG) هست. برای این که بازی بهینه باشه هدفم اینه که روی یک انجین بر مبنای C++ ساخته بشه. اوایل فکر گیم-میکر بودم ولی آنریل 4 هم بنظرم مناسب میرسه اللخصوص که رایگان هم هست. پلتفرم هدف هم استیم و کامپیوتر های شخصی هست؛ بخاطر گیم پلی و شیوه ی کنترل بازی اما احتمالا بشه با کیبرد مجازی برای گوشی ها و صفحه های لمسی هم پورتش کرد. درآمد هدف نیست ولی اگه بتونیم بازی رو کامل کنیم، بازی های مشابهش رو توی استیم 10 دلار میخرن.

  • MJ Sarvariyan
  • ۰
  • ۰

برای شروع

سلام.

خوب اولین کاری که برای ساخت بازی انجام میدم (البته فعلا) طراحی دنیای بازی هست. طراحی ظاهر و جَوی که بازیکن قراره در اون قرار بگیره. البته یکسری مراحل پایه رو از قبل انجام دادم. بخشی از سند طراحی بازی: