Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

سلام. من MJ Sarvariyan هستم. دانشجوی بازیسازی در دانشگاه دنیا. AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) قراره رسما من رو از سمت دانشجوی بازیسازی به بازیساز تازه کار ارتقا بده. درواقع اولین بازی کامل و منتشر شده ی من خواهد بود.
پس به سوی ماجراجویی تا سرحد مرگ.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای شروع

سلام.

خوب اولین کاری که برای ساخت بازی انجام میدم (البته فعلا) طراحی دنیای بازی هست. طراحی ظاهر و جَوی که بازیکن قراره در اون قرار بگیره. البته یکسری مراحل پایه رو از قبل انجام دادم. بخشی از سند طراحی بازی:

مفهوم بازی

1

اَژدرا یا (به انگلیسی AzDaRa=آزدارا) یک بازی نقش آفرینی است. دنیای بازی از 6 منطقه تشکیل شده که هر یک خصوصیات و ماجراجویی های مختص به خود را دارند. شخصیت های بازی به سادگی یک داره هستند. بازی دو بعدی و با نمای از بالا (Top-Side) هست. تمرکز بازی بر روی گیم پلی و سلاح ها و مبارزات خواهد بود. شخصیت قابل بازی از یک دایره و دو دست تشکیل شده پویانمایی (انیمیشن) شخصیت وابسته به دست هاست و هر اسلحه پویانمایی دست و اسلحه ی مخصوص به خود را دارد. گرافیک بازی به سادگی چند خط خواهد بود.

2

دنیای بازی از 6 منطقه تشکیل شده. بازی در منطقه ی "شهر" شروع میشود و بازیکن میتواند از آن منطقه به منطقه های "جنگل" و "کوهستان" دسترسی داشته باشد. بازیکن در شهر میتواند به خرید ابزار و اشیا، ذخیره بازی و مبارزه در مسابقات بپردازد ولی ماجراجویی اصلی بازی در جنگل و دیگر مناطق رخ میدهد.

ویژگی ها

مهمترین ویژگی بازی گیم پلی غنی بازی خواهد بود.
دومین ویژگی بازی دنیا پر ماجرای بازی هست که بازیکن را به درون خود جذب میکند.

سبک ها

نقش آفرینی: RPG (Role-playing game)
هیجانی-ماجرایی: Action-adventure
دو بعدی: 2D
نما از بالا: Top-Side view

مخاطب

رده سنی نوجوانان (13 سال تا 19 سال) به بالا.
علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی، هیجانی و ماجراجویی.

هدف مخاطب

1

بازیکن از اهداف کوچک مانند پیروزی در مسابقات و ماجراجویی در جنگل شروع میکند و رفته رفته اهداف بزرگ تری را می یابد. بازی داستان مطلق ندارد و داستان بازی توسط ماموریت ها و ماجراجویی های کوچک تشکیل می شود.

2

هدف نهایی بازی که پس از مدتی بازی برای بازیکن نمایان میشود و دست یابی به آن هدف به معنی اتمام بازی است؛ شکست دادن اژدها می باشد. اژدها در منطقه ی ششم با عنوان کوهستان اژدها قرار دارد. اژدها سخت ترین غول بازی است.


همونطور که خوندین دنیای بازی قراره از 6 منطقه تشکیل بشه که کم کم باها این 6 منطفه آشنا میشین اما فعلا قراره منطقه ی اول یعنی شهر رو کامل کنیم. ساختمان های شهر:

مسافرخانه: پرکردن نوار سلامتی، ذخیره ی بازی، گذراندن شب، شخصی سازی و تجهیز شخصیت بازی.

بازار: خرید سلاح و تجهیزات.

اردوگاه: یادگیری و آزمودن گیم پلی مبارزات و تقویت قدرت ها.

کلوسیوم: شرکت در مبارزات و بردن جوایز.

  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • MJ Sarvariyan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی