Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

سلام. من MJ Sarvariyan هستم. دانشجوی بازیسازی در دانشگاه دنیا. AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) قراره رسما من رو از سمت دانشجوی بازیسازی به بازیساز تازه کار ارتقا بده. درواقع اولین بازی کامل و منتشر شده ی من خواهد بود.
پس به سوی ماجراجویی تا سرحد مرگ.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تشکیل تیم

http://promakers.ir/showthread.php?tid=13969
سلام دوستان.
به دنبال یکسری دوست هستم برای ساخت بازی. فقط دنبال ایجاد یک گروه کوچیک هستم. اول بزارین خودم رو معرفی کنم.

من MJ Sarvariyan هستم طراح 2D و ازطراحی بازی (Game Design) هم کمی سردر میارم. در ایده پردازی و طراحی گیم پلی هم مهارت خوبی دارم.

بیشتر دنبال برنامه نویس (ترجیها C++) و انجین کار (تقریبا هرچی)، گرافیست، دیزاینر و طراح مراحل هستم ولی هرکی که به بازی سازی علاقه مند باشه و بتونه کوچک ترین کمکی کنه خوش حال میشم به ما بپیونده. (صدا، داستان، نویسنده و هرکاری)
تنها شرطی وجود داره اینه که یا تهران باشه ویا حداقل بتونه هرچند وقت بیاد تهران که گروه دور هم جمع بشن.

برای شروع، طراحی یه بازی 2 بعدی رو به نام AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) رو شروع کردم. سبک اصلی بازی نقش آفرینی (RPG) هست. برای این که بازی بهینه باشه هدفم اینه که روی یک انجین بر مبنای C++ ساخته بشه. اوایل فکر گیم-میکر بودم ولی آنریل 4 هم بنظرم مناسب میرسه اللخصوص که رایگان هم هست. پلتفرم هدف هم استیم و کامپیوتر های شخصی هست؛ بخاطر گیم پلی و شیوه ی کنترل بازی اما احتمالا بشه با کیبرد مجازی برای گوشی ها و صفحه های لمسی هم پورتش کرد. درآمد هدف نیست ولی اگه بتونیم بازی رو کامل کنیم، بازی های مشابهش رو توی استیم 10 دلار میخرن.

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • MJ Sarvariyan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی