Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

Adventure unto death

ماجراجویی تا سرحد مرگ

سلام. من MJ Sarvariyan هستم. دانشجوی بازیسازی در دانشگاه دنیا. AZDARA (هرطور مایل هستید تلفظ کنید) قراره رسما من رو از سمت دانشجوی بازیسازی به بازیساز تازه کار ارتقا بده. درواقع اولین بازی کامل و منتشر شده ی من خواهد بود.
پس به سوی ماجراجویی تا سرحد مرگ.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یادداشت 1

سلام.
با توجه به این که (فعلا) برنامه ام اینه که بازی رو تنهایی بسازم لازمه که مهارت های بیشتری داشته باشم. کمی کمال گرایانه است ولی کاری هست که فعلا بنظرم میاد لازمه انجامش بدم. این روزا دارم روی یادگیری کرل پینتر تمرکز میکنم. واقعا نرم افزار فوق العاده ای هست. برای طراحی های اولیه میخوام ازش استفاده کنم.
  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • MJ Sarvariyan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی